Specjalista ds obsługi klienta

COMgraph Sp. z o.o. jest uniwersalną drukarnią specjalizującą się w produkcji wysokiej jakości materiałów reklamowych, opakowań dla klientów farmaceutycznych, druków transakcyjnych dla klientów instytucjonalnych, opakowań oraz materiałów użytkowych dla klienta indywidualnego.

Szukamy kompetentnej osoby na stanowisko Specjalista ds obsługi klienta, która zajmie się kompleksową obsługą klienta.

Dział sprzedaży wraz z działem marketingu dążą do realizacji wspólnego celu jakim jest kreowanie wartości dla klienta oraz podnoszenie wyników firmy. Do ich wspólnych zadań należy m.in. formułowanie strategii sprzedaży, tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, ustalanie cen, prognozowanie sprzedaży, zarządzanie klientem, badanie rynku. W związku z tym poszukujemy właściwego pracownika, który dołączy do zespołu i zadba o pozyskiwanie i obsługę klientów krajowych i zagranicznych.

Rola i obowiązki:

  • kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych, która obejmuje:
    – przygotowywanie ofert sprzedaży i kalkulacji zleceń
    – przyjmowanie zleceń i wypełnianie dokumentów produkcyjnych
    – współpraca z działem produkcji w celu prawidłowego i terminowego wykonania zleceń
  • podtrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami
  • uczestniczenie w procesie wdrażania nowych produktów na rynek i ich promocji (e-maile, czaty, strony korporacyjne, newslettery i czasopisma, media społecznościowe itp.)
  • podejmowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

 

Podstawowe wymagania:

  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem
  • zdolności negocjacyjne i interpersonalne
  • samodzielność, potwierdzone solidne umiejętności organizacji zadań oraz ustalania priorytetów w złożonym środowisku
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem
  • mile widziany status absolwenta studiów wyższych lub status studenta 4-5 roku studiów zaocznych (np. marketing)

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • możliwości rozwoju zawodowego w firmie, która inwestuje w wdrażanie optymalnych rozwiązań i nowoczesnych technologii
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pakiet opieki medycznej, bony świąteczne, paczki dla dzieci, imprezy integracyjne

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres kariera@comgraph.com.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. W tytule prosimy wpisać Specjalista ds obsługi klienta.

Administratorem danych osobowych jest COMgraph Sp. z o.o. ul. Goleniowska 55c, 70-847 Szczecin NIP 851-10-18-057. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Aplikuj